Náramek Světle Modrý

Náramek Světle Modrý

Originální designový šperk. Čtěte více

Vyprodáno

690 Kč

Výrobce: Zoé Bonbon

Výhody

Popis

Náramek z pryskyřicových korálků, zdobený odpovídající saténovou mašlí. Elastické vázaní. Ručně ryté designové šperky.

ZPŮSOB A CENA DOPRAVY  

Česká pošta - Balík Na poštu              139,-     Česká pošta - Balík Na poštu

Česká pošta - Balík Do ruky              139,-      Česká pošta - Balík Do ruky

Balík Kurýrní službou DPD              129,-      Balík Kurýrní službou DPD

WEDO Uloženka                69,-     Balík k vyzvednutí na pobočkách WE DO Uloženky

Zásilkovna                69,-      Balík k vyzvednutí na pobočkách Zásilkovny

Osobní odběr        zdarma      Osobní odběr - dočasně zrušeno

 

PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Dobírka        zdarma     Dobírkou

Bankovní převod        zdarma     Bankovním převodem

Kartou online        zdarma     Kartou online

 

DOPRAVA - DETAILY

2

Balík Na poštu

Informace o tom, že jsme Vaši zásilku převzali do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). Garantujeme, že Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí, budete informováni elektronicky.

 2

Balík Do ruky

Ve všední dny doručení zásilky mezi 8:00-16:00 hodinou. Před doručením balíku obdržíte SMS nebo e-mailem předpokládaný termín doručení. Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště.

 2

DPD kurýr

Standardní čas doručení je následující pracovní den po vyzvednutí. Stav zásilky můžete sledovat na stránkách DPD, odkaz vám zašleme. Informace před odesláním balíku obdržíte emailem i SMS zprávou o termínu a způsobu doručení. Balíky jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele.

 WE DO Uloženka

WE DO Uloženka

Zboží je připraveno k vyzvednutí na Vámi zvolené pobočce WE DO Uloženky většinou již následující pracovní den po obdržení objednávky. Stav zásilky můžete sledovat na stránkách WE DO Uloženky, odkaz vám zašleme. O připravenosti zboží k odběru vás Uloženka informuje SMS zprávou i e-mailem.

 2

Zásilkovna

Zboží je připraveno k vyzvednutí na Vámi zvolené pobočce Zásilkovny většinou již následující pracovní den po obdržení objednávky. Stav zásilky můžete sledovat na stránkách Zásilkovny, odkaz vám zašleme. O připravenosti zboží k odběru vás Zásilkovna informuje e-mailem

 2

Osobní odběr

Adresa vyzvednutí: DOČASNĚ ZRUŠENO Zboží je nutné před vyzvednutím zaplatit převodem na účet nebo kartou online. Před vyzvednutím zboží počkejte na potvrzující e-mail nebo SMS, že je pro Vás zboží připraveno na odběrném místě k vyzvednutí.

PLATBA - DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

Platba dobírkou
Dobírka je způsob doručení zboží, při kterém zaplatíte za zboží kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli v hotovosti penězi nebo platební kartou. Způsob platby je navolen při objednávání zboží.

Bezhotovostní platba - Bankovní převod
Po odeslání objednávky Vám bude odeslán email s údaji potřebnými k platbě převodem. Zboží Vám bude odesláno po připsání částky na náš účet.

Bankovní spojení: Raiffeisenbank 88850527/5500

Platba kartou online
Platba kartou online, která má povolené platby na internetu. Přenos je šifrovaný a zabezpečný.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při zaslání zboží prostřednictvím sběrné služby DPD nebo využitím WE DO Uloženka.cz a Zásilkovna.cz: 

Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou a pod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce (řidič, doručovatel) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.

Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.

Malé radosti, které jsi viděli

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat