Ceník dopravy a platba

 CENÍK DOPRAVY

Doprava

 

PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Platební možnosti

Platba dobírkou

Platba zásilky při převzetí zboží.

Hotovostní úhrada nebo prostřednictvím platebních karet - platebních terminálů (dle nabídky zvoleného dopravce). Způsob platby je navolen při objednávání zboží.

Bezhotovostní platba - Bankovní převod

Bankovní spojení:

Raiffeisenbank 88850527/5500

Platba objednávky převodním příkazem z jakéhokoliv účtu a bankovního ústavu v ČR.

Jedná se o zvolený způsob PLATBY při objednávání zboží. Tento druh platby (PLATBA PŘEDEM) snižuje náklady na dobírku.

Doklad - PŘEDFAKTURA - výzva k úhradě (vygenerovaná eshopem při objednávce). Platba se uskutečňuje pod variabilním symbolem čísla objednávky.

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Uloženka

Uloženka

OSOBNÍ ODBĚR V MÍSTĚ SVÉHO BYDLIŠTĚ - prostřednictvím sítě Ulozenka.cz

  • zboží je připraveno k vyzvednutí na Uložence většinou již následující pracovní den (při objednávce do 12:00)
  • stav zásilky můžete sledovat na stránkách Uloženky, odkaz vám zašleme
  • o připravenosti zboží k odběru vás Uloženka informuje SMS zprávou i e-mailem

 

Zásilkovna

Zásilkovna

OSOBNÍ ODBĚR V MÍSTĚ SVÉHO BYDLIŠTĚ  prostřednictvím sítě Zasilkovna.cz

  • zboží je připraveno k vyzvednutí na odběrném místě většinou již následující pracovní den (při objednávce do 12:00)
  • stav zásilky můžete sledovat na stránkách Zásilkovny, odkaz vám zašleme
  • o připravenosti zboží k odběru vás Zásilkovna informuje e-mailem

Standardní doba uložení zásilky na Uložence je 14 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS) s možností prodloužit o dalších 7 dnů. 

DPD

DPD

DPD patří k předním poskytovatelům balíkové logistiky v ČR i na mezinárodní úrovni.

  • Standardní čas doručení je následující pracovní den po vyzvednutí.
  • stav zásilky můžete sledovat na stránkách DPD, odkaz vám zašleme
  • Po převzetí zásilky dopravce uskuteční fyzicky 2 pokusy o doručení k Vám domů nebo na danou adresu.

Informace před odesláním balíku obdržíte emailem i SMS zprávou o termínu a způsobu doručení. Balíky jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele.

Balík do ruky

Česká pošta - Balík Do ruky

  •  Ve všední dny doručení zásilky mezi 8:00-16:00 hodinou.
  • Před doručením balíku obdržíte SMS nebo e-mailem předpokládaný termín doručení.
  • Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště.
    • Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu.
    • Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při zaslání zboží prostřednictvím sběrné služby DPD nebo využitím Uloženka.cz a Zásilkovna.cz: 

Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou a pod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce (řidič, doručovatel) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.

Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info